Verzendingbeleid
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat we je bestelling in ons systeem hebben ontvangen en dat je betaling is goedgekeurd.
Bij gloedmode.com is ons doel om je de beste leveringsmogelijkheden te bieden, waar je ook bent. Onze missie is om dagelijks klanten in heel Nederland & Denemarken te bedienen en ervoor te zorgen dat je altijd de beste kwaliteit en responsiviteit krijgt.
Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je een bericht over de bestelstatus en verzendinformatie, evenals je trackingnummer (via e-mail), zodra de bestelling is verzonden.
Verzendkosten
Verzendkosten voor bestelde producten worden in rekening gebracht tegen de prijs die geldt op het moment van bestellen. Verzending is gratis in Nederland & Denemarken. Orderacceptatie en prijzen
Houd er rekening mee dat een bestelling om verschillende redenen mogelijk niet kan worden verwerkt. De website behoudt zich het recht voor om een bestelling om welke reden dan ook en op elk moment te weigeren of te annuleren. Je kunt worden gevraagd om aanvullende bewijsstukken of informatie te verstrekken, waaronder maar niet beperkt tot een telefoonnummer en adres, voordat we de bestelling accepteren. Om fraude met creditcards of bankpassen te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om bevestiging van je betalingsgegevens te vragen voordat we het product aan je leveren, en om de persoonlijke gegevens die je ons hebt verstrekt te verifiëren. Deze verificatie kan het controleren van identiteit, verblijfplaats of bankinformatie omvatten. Wij behouden ons het recht voor om een bestelling onmiddellijk te annuleren als we vermoeden dat er sprake is van frauduleus gebruik van creditcards of bankpassen. We streven ernaar onze gebruikers de meest nauwkeurige prijsinformatie op de website te bieden; er kunnen echter fouten optreden, bijvoorbeeld als een artikel verkeerd geprijsd is op de website. In dergelijke gevallen behouden wij ons het recht voor om bestellingen te weigeren of te annuleren. Als een artikel verkeerd geprijsd is, kunnen wij naar eigen goeddunken contact met je opnemen voor instructies of je bestelling annuleren en je informeren over deze annulering. Wij hebben het recht om dergelijke bestellingen te weigeren of te annuleren, ongeacht of de bestelling is bevestigd en het bedrag van je creditcard is afgeschreven.
Dit zijn alle inspanningen die worden geleverd om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden verwerkt nadat de bestelling is geplaatst.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Verzending en besteltijd voor Denemarken, Nederland en België.
Zodra je een bestelling op onze website plaatst, begint ons team direct met de verwerking.
Om je te helpen je aankoop te plannen, kun je deze tijdlijn volgen:
Bestelafsluitingstijd: 15:00 (Tijd in GMT +1)
Orderverwerkingstijd: 1-3 dagen (maandag - vrijdag)
Transittijd: 4-6 dagen (maandag - vrijdag)
ontvang je een bevestigingsmail met je ordernummer en je orderbevestiging. Voor persoonlijke producten is de levertijd langer.
Als je de bevestigingsmail niet in je inbox ziet, controleer dan je spammap.
Als je geen bevestigingsmail ontvangt, stuur dan een e-mail naar info@gloedmode.com met als onderwerp “Orderbevestiging niet ontvangen” en een lid van ons team zal contact met je opnemen.
Voor persoonlijke bestellingen nemen we afzonderlijk contact met je op om ervoor te zorgen dat de benodigde aanpassingen zijn gedaan. Deze artikelen worden pas verwerkt en verzonden nadat we de benodigde aanpassingen hebben ontvangen.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Volg je bestelling met behulp van het trackingnummer dat we je per e-mail sturen. Als je na 7 werkdagen geen trackingnummer hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@gloedmode.com en wij helpen je verder.