Terugbetalingsbeleid

Belangrijkste informatie:

  • Je hebt 30 dagen om je retour te starten
  • Tot 14 dagen om terugbetalingen te verwerken
  • Geen herbevoorradingskosten
  • Retourkosten worden door de klant gedragen.

Retourproces

Heb je je pakket ontvangen en wil je om welke reden dan ook enkele of alle artikelen retourneren? Geen probleem! Neem binnen 30 dagen contact met ons op om de retour te starten via info@gloedmode.com

Wij accepteren retouren voor zowel defecte als niet-defecte artikelen.

Allereerst; begrijp alsjeblieft dat de artikelen in een bepaalde staat moeten zijn - vooral, wij zijn geen plek waar je artikelen huurt om ze te passen en zo. Geen gebruikssporen, geen schade (natuurlijk), originele labels nog bevestigd.

Neem contact met ons op via info@gloedmode.comom de retour te starten. Als je het pakket verstuurt zonder eerst contact met ons op te nemen, weten wij niet wat het is en wie het heeft gedaan. Daarom is het heel belangrijk om vooraf contact met ons op te nemen!

Gebruik een dienst met een traceernummer, want niemand wil dat het pakket kwijt raakt, toch?

NB: Wij bedienen onze klanten wereldwijd vanuit een centraal magazijn in Azië. Dit maakt snelle levering en efficiënte verwerking van retouren mogelijk. Retouren moeten naar dit magazijn worden teruggestuurd.

Terugbetalingen

Zodra wij uw pakket daadwerkelijk hebben ontvangen, sturen wij u een bevestigingsmail. Dan kunt u ontspannen (of meerdere keren eigenlijk), want het kan tot 14 dagen duren om uw geld te verwerken en terug te storten. U ziet het terug op dezelfde betaalmethode die u bij de aankoop heeft gebruikt. Verzendbescherming is niet restitueerbaar.

Annuleringen

Is er iets gebeurd en wilt u uw bestelling annuleren? Dat kunnen wij zeker regelen als u uw bestelling binnen 24 uur annuleert. Laat het ons weten via info@gloedmode.com Als u te laat bent, raak dan niet in paniek - u kunt het nog steeds retourneren, maar u moet de retourkosten betalen.

Verkeerde/beschadigde artikelen

Oh nee. Het pakket is aangekomen, maar er is iets mis? Meestal is het een fout van onze kant - dat we het verkeerde formaat of kleur hebben verpakt.

Neem binnen 24 uur na ontvangst van het pakket contact met ons op via info@gloedmode.com Voeg foto's en uw ordernummer toe en laat ons weten wat er mis is - wij zorgen ervoor dat het snel wordt opgelost.

Uitzonderingen op Retourneren — Hygiëneproducten & Elektronica & Vouchers

Om gezondheids- en hygiënische redenen kunnen wij geen retouren of omruilingen accepteren voor artikelen die bedoeld zijn om direct in contact te komen met het lichaam. Dit geldt (maar is niet beperkt tot) ondergoed, mondverzorgingsproducten (zoals tandenborstels, tandverzorgingsproducten) en andere persoonlijke hygiëneproducten.

Elektronische & Batterijgevoede Producten

Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor schade of defecten aan producten met batterijen of elektronische componenten zodra het product gebruikt is.
Wij raden aan alle producten bij ontvangst te controleren en te zorgen dat ze correct functioneren. Zodra het product gebruikt is, kunnen wij echter geen verantwoordelijkheid meer nemen voor schade, fouten of niet-functionerende onderdelen.

Wij danken u voor uw begrip. Mocht een artikel defect of beschadigd aankomen, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag het probleem op te lossen.

Neem contact met ons op

    Winkelnaam: Gloedmode
    Adres: Unit 2A, 17/F, Glenealy Tower, No.1 Glenealy, Central 999077, Hong Kong
    Telefoonnummer: +31613340383
    email: info@gloedmode.com

    Openingstijden:

    Maandag - Vrijdag: 08:00 - 18:00 (GMT +1)