Restitutiebeleid

Sleutel informatie

  • Je hebt 30 dagen om je retourzending te initiëren
  • Tot 14 dagen om terugbetalingen te verwerken
  • Geen restocking fee
  • Retourverzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Retourproces

Heb je je pakket ontvangen en wil je om welke reden dan ook enkele of alle artikelen retourneren? Geen probleem! Neem binnen 30 dagen contact met ons op via info@gloedmode.nl om de retour te starten.

we accepteren retourzendingen voor zowel defecte als niet-defecte artikelen.

Eerst en vooral, begrijp alstublieft dat de artikelen in een bepaalde staat moeten zijn - vooral, we zijn geen plek waar je spullen huurt om ze uit te proberen en dat is het dan. Geen gebruikssporen, geen schade (uiteraard), originele labels nog bevestigd.

Neem contact met ons op via info@gloedmode.nl om de retour te starten. Als je het pakket zonder eerst contact met ons op te nemen verstuurt, weten wij niet wat het is en door wie dit is gedaan. Het is dus heel belangrijk om van te voren contact met ons op te nemen!

Gebruik een dienst met een trackingnummer, want niemand wil dat het pakket verloren raakt, toch?

NB: We bedienen onze klanten wereldwijd vanuit een centraal magazijn in Azië. Dit maakt snelle levering en efficiënte retourverwerking mogelijk. Retouren moeten worden teruggestuurd naar dit magazijn.

Terugbetalingen

Wanneer we je pakket daadwerkelijk ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Dan kun je kraken een koude (of meerdere, eigenlijk), want het kan tot 14 dagen duren om je geld te verwerken en terug te storten. Je zult het terugzien op hetzelfde betaalmiddel dat je gebruikte bij het plaatsen van je bestelling. Verzendbescherming is niet restitueerbaar.

Annuleringen

Is er iets tussen gekomen en moet je je bestelling annuleren? Dat kunnen we zeker regelen! Laat het ons gewoon weten via info@gloedmode.nl en zorg ervoor dat je het doet voordat we de bestelling verzenden (meestal 1-2 dagen). Als je te laat bent, hoeft je niet in de stress te raken - je kunt het nog steeds retourneren, maar je zult wel de retourverzendkosten moeten betalen.

Verkeerde/beschadigde artikelen

Oh jee. Het pakket is aangekomen, maar er klopt iets niet? Meestal is dat een fout van onze kant - dat we de verkeerde maat of kleur hebben verpakt.

Neem binnen 24 uur na ontvangst van het pakket contact op met info@gloedmode.nl. Voeg foto's en je ordernummer toe en laat ons weten wat er mis is - wij zorgen ervoor dat het snel opgelost wordt.

Neem contact op met

Zakelijk adres:
COMMERCEWAVE LIMITED
Unit 2A, 17/F Glenealy Tower
No.1 Glenealy Central
Hong Kong (geen retour adres)

Openingstijden:

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 18:00 (GMT +1)