Verzendbeleid
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat we je bestelling hebben ontvangen in ons systeem en dat je betaling is geautoriseerd.
Bij gloedmode.nl is het ons doel om je de beste bezorgopties te bieden, waar je ook bent. Onze missie is om elke dag te leveren aan klanten in heel Nederland en Belgie en ervoor te zorgen dat je altijd de beste kwaliteit en responsiviteit verdient.
Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je bericht over de bestelstatus en verzendinformatie en ontvang je het volgnummer (via e-mail) zodra de bestelling is verzonden.
Verzendkosten
Verzendkosten voor bestelde producten worden in rekening gebracht tegen de prijs die geldt op het moment van bestelling. Verzending is gratis in heel Nederland. Orderacceptatie en prijzen
Houd er rekening mee dat het kan voorkomen dat een bestelling om verschillende redenen niet kan worden verwerkt. De Website behoudt zich het recht voor om een bestelling om welke reden dan ook en op elk moment te weigeren of te annuleren. U kunt worden gevraagd om aanvullend bewijs of aanvullende informatie te verstrekken, inclusief maar niet beperkt tot een telefoonnummer en adres, voordat we de bestelling accepteren. Om fraude met creditcards of bankpassen te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om bevestiging van uw betalingsgegevens te vragen voordat we het product aan u leveren en om de persoonlijke gegevens die u aan ons hebt verstrekt te verifiëren. Deze verificatie kan de vorm aannemen van identiteits-, verblijfs- of bankgegevenscontrole. We behouden ons het recht voor om een bestelling direct te annuleren als we een risico op frauduleus gebruik van de creditcard of bankpas vermoeden. We streven ernaar onze gebruikers de meest nauwkeurige prijsinformatie op de Website te verstrekken; er kunnen echter fouten optreden, bijvoorbeeld als een artikel onjuist geprijsd is op de website. In dergelijke gevallen behouden wij ons het recht voor om bestellingen te weigeren of te annuleren. Als een artikel onjuist geprijsd is, kunnen wij, naar eigen goeddunken, contact met u opnemen voor instructies of uw bestelling annuleren en u van deze annulering op de hoogte stellen. We hebben het recht om dergelijke bestellingen te weigeren of te annuleren, ongeacht of de bestelling is bevestigd en het bedrag van uw creditcard is afgeschreven.
Dit zijn alle inspanningen die worden gedaan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Alle bestellingen worden verwerkt nadat de bestelling is geplaatst.
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Verzending en besteltijd voor Nederland en België.
Zodra je een bestelling op onze website plaatst, begint ons team onmiddellijk met de verwerking ervan.
Om je te helpen bij het plannen van je aankoop, kun je het volgende schema aanhouden:
Bestelling Afgesneden uur: 15:00 uur (GMT +1)
Order Afhandeling tijd: 1-3 dagen (maandag - vrijdag)
Transittijd: 4-6 dagen (maandag - vrijdag)
ontvang je een bevestigingsmail met je bestelnummer en je bestelbevestiging. Voor gepersonaliseerde producten is de levertijd langer.
Als je de bevestigingse-mail niet in je inbox ziet, controleer dan je spammap.
Als je geen bevestigingsmail ontvangt, stuur dan een e-mail naar info@gloedmode.nl met als onderwerp “Bestelbevestiging niet ontvangen” en een lid van ons team zal contact met je opnemen.
Voor gepersonaliseerde bestellingen nemen we apart contact met je op om er zeker van te zijn dat de benodigde aanpassingen zijn gemaakt. Deze artikelen worden pas verwerkt en verzonden nadat we de benodigde aanpassingen hebben ontvangen.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Volg je bestelling met behulp van het trackingnummer dat we je per e-mail sturen. Als je na 7 werkdagen nog geen trackingnummer hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@gloedmode.nl en wij zullen je helpen.
Adres:
COMMERCEWAVE LIMITED
Unit 2A, 17/F Glenealy Tower
No.1 Glenealy Central
Hong Kong (geen retouradres)
E-mail: info@gloedmode.nl